Specjalista ds. obsługi Klienta sieci Play

Dodane Czwartek, 11 Września 2014, 15:27:06, ID ogłoszenia: 834
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi Klienta sieci Play
Wyświetleń: 1534

Opis ogłoszenia

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Poszukujemy zmotywowanych kandydatek/ów do podjęcia zatrudnienia u naszego międzynarodowego partnera z branży telekomunikacyjnej. Jeśli chcesz być niezależna/y finansowo, ciągle się rozwijać oraz masz ambicje do podejmowania nowych wyzwań - złóż do nas swoje CV w aplikacji na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta sieci Play

Twoja praca polegałaby na utrzymywaniu kontaktów telefonicznych z obecnymi Klientami najszybciej rozwijającej się sieci komórkowej w Polsce – sieci Play. To podstawa, lecz największym zadaniem do jakiego Ciebie potrzebujemy to zarażanie współpracowników swoją ambicją, dobrym nastrojem i przebojowością;)

Potrzebujemy 130 godzin Twojego czasu w miesiącu – ponadto potrzebujemy Twojej komunikatywności oraz pewności siebie. Niewiele prawda? Dodatkowo jeśli posiadasz status ucznia/studenta, jesteś dla nas idealną/ym kandydatką/em.

W zamian chcemy zaoferować Ci niezależność finansową, jaką uzyskasz z naszym atrakcyjnym wynagrodzeniem. Złożysz je z podstawy wynagrodzenia oraz wypracowanej przez siebie premii, a na Twoim koncie pojawiać się ono będzie zawsze na czas i zawsze do 14 każdego miesiąca. Jakaś podwyżka? Oczywiście! Im więcej godzin miesięcznie dasz radę poświęcić, tym większa stawka godzinowa, a także im dłużej pracujesz z Adecco, tym więcej będziesz zarabiać.

Żeby było jeszcze wygodniej otrzymasz ustalany raz w tygodniu grafik, dzięki któremu dopasujesz swoją pracę do swoich zajęć i pasji, a nie na odwrót. Chyba lepiej już być nie może? ;)

Obejmiemy Cię wsparciem od pierwszego etapu rekrutacji pomagając Ci bez problemu podjąć zatrudnienie u naszego partnera . Wyślij do nas swoje CV i rozpocznij swoją karierę już teraz. Adres do wysyłki CV:

daniel.swiderski@adecco.com.

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Opis ogłoszenia

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Poszukujemy zmotywowanych kandydatek/ów do podjęcia zatrudnienia u naszego międzynarodowego partnera z branży telekomunikacyjnej. Jeśli chcesz być niezależna/y finansowo, ciągle się rozwijać oraz masz ambicje do podejmowania nowych wyzwań - złóż do nas swoje CV w aplikacji na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta sieci Play

Twoja praca polegałaby na utrzymywaniu kontaktów telefonicznych z obecnymi Klientami najszybciej rozwijającej się sieci komórkowej w Polsce – sieci Play. To podstawa, lecz największym zadaniem do jakiego Ciebie potrzebujemy to zarażanie współpracowników swoją ambicją, dobrym nastrojem i przebojowością;)

Potrzebujemy 130 godzin Twojego czasu w miesiącu – ponadto potrzebujemy Twojej komunikatywności oraz pewności siebie. Niewiele prawda? Dodatkowo jeśli posiadasz status ucznia/studenta, jesteś dla nas idealną/ym kandydatką/em.

W zamian chcemy zaoferować Ci niezależność finansową, jaką uzyskasz z naszym atrakcyjnym wynagrodzeniem. Złożysz je z podstawy wynagrodzenia oraz wypracowanej przez siebie premii, a na Twoim koncie pojawiać się ono będzie zawsze na czas i zawsze do 14 każdego miesiąca. Jakaś podwyżka? Oczywiście! Im więcej godzin miesięcznie dasz radę poświęcić, tym większa stawka godzinowa, a także im dłużej pracujesz z Adecco, tym więcej będziesz zarabiać.

Żeby było jeszcze wygodniej otrzymasz ustalany raz w tygodniu grafik, dzięki któremu dopasujesz swoją pracę do swoich zajęć i pasji, a nie na odwrót. Chyba lepiej już być nie może? ;)

Obejmiemy Cię wsparciem od pierwszego etapu rekrutacji pomagając Ci bez problemu podjąć zatrudnienie u naszego partnera . Wyślij do nas swoje CV i rozpocznij swoją karierę już teraz. Adres do wysyłki CV:

daniel.swiderski@adecco.com.

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).